Khloe Kardashian.

Scott Disick & Khloe Kardashian.
 
Helt ärligt, finns det en vackrare människa än Khloe?
Hon är alltid så himmla rolig och har så grym stil. Hon sticker verkligen ut i Kardashian familjen.
Och hennes kurvor är to die for! Seriöst! Blir så ledsen när folk skriver att hon är tjock för det är hon verkligen inte! Ännu ledsnare blir jag när hon själv säger det... Hon verkar gå lite upp och ner med sin kroppsbild. Ibland så gråter hon för att hon tycker att hon är tjock och ibland så säger hon "jaa, jag vet att många tycker att jag är tjock, but this is who I am! I'm not gonna change." Jag tycker iaf att hon är helt amazing och inte det minsta tjock! Tycker hon är riktigt riktigt riktigt snygg faktiskt!
 

Kommer ihåg det avsnittet i Keeping up with the Kardashians när Khloe skulle plåtas för den här bilden.^ Hon va jätte nervös och så himmla obekväm för hon gillade inte sin egen kropp. Men hon gjorde det ändå för att "det var för en bra sak." Men jag tycker att bilden är perfekt och jag förstår inte hur hon kan vara obekväm i sin hysteriskt vackra kropp?! Men man ser inte alltid sig själv som andra ser en...
 
Så börja ta åt er av alla fina komplimanger folk ger er, skit i om folk har något negativt att säga, det gör de bara för att de själva är osäkra. Ni är helt perfekta precis som ni själva är. Tro på folk som säger det. "This is who I am and that's not going to change!" ni måste verkligen peppa er själva för den enda som verkligen kan få dig att känna dig vacker är du själv!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback