Nice.

 
 
Så dåligt uppdatering för jag har varit på studieresa med jobbet. I Nice! Ååh det var så himmla roligt! Vi var på studiebesök hela dagarna och åt middag och festade halva nätterna. Man kan ju säga att vi var lätt slitna när vi kom hem... Men det var jättevarmt och skönt och det var så himmla roligt att det var värt det. Det bästa vi gjorde var att åka katamaran! Ååh vi badade i det turkosa medelhavet, solade i näten som hängde över vattnet och stannade på en ö och åt riktigt äcklig lunch. T.o.m pizzan var äcklig men katamaranen var så underbar att den dagen slog allt ändå. Ska se om jag kan få tag i bilderna Sara tog på mig när jag simmade under båten sen också!^^
 
Nice var verkligen så himmla fint! Och förvånansvärt litet... Supermysigt och lagom för en weekend resa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback